vrijdag 6 september 2013

update

lang niet geblogd maar ik doe mee aan een round robin
en dat harstikke leuk om te doen  hier een sneak wat ik zoal heb gemaakt
mijn eigen boekje komt bijna thuis en ben erg benieuwd wat er allemaal instaat


verder ben ik heel blij met mijn nieuwe speelgoed...................ik heb mij zelf verwend met een tweedehands silhouette.Hier mee kan ik flocken, maar ook vinyl stickers mee maken. je begrijpt het al ik zoek heel het net af tegenwoordig naar leuke plaatjes en heb dus ook maar een pinterest account aangemaakt anders werden mijn favorieten in de pc wel erg lang

ondertussen heb ik al het een en ander gemaakt met de silhouette



en nog wat shirts als kraamcadeautjes en een meer maar heb natuurlijk weer niet overal foto's van gemaakt

ook maakte ik gisteren nog een leuk cadeautje met een latijnse tekst erop
totaal plaatje:
 en ingezoomd op de tekst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten